Αγορές
Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που θέλετε με 3 απλούς τρόπους!
1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο www.atp.com.gr
2. Μέσω e-mail στο info@atp.com.gr
3. Επικοινωνώντας τηλεφωνικά με την εταιρεία
H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στη σελίδα του προϊόντος.
Το προϊόν μπορεί να είναι:
• Σε απόθεμα: Διαθέσιμο για αγορά
• Αναμένεται: Είναι διαθέσιμο για προ-παραγγελία και η ημερομηνία παράδοσης εξαρτάται από την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας του.
Για να αποθηκεύσετε προϊόντα επιλέγετε την προσθήκη στα ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ.
Μπορείτε να κρατήσετε στη “Λίστα Αγαπημένων” προϊόντα ώστε να τα βρίσκετε εύκολα και ανεξάρτητα από το πότε και εάν σκοπεύετε να τα αποκτήσετε.
Μπορείτε να γραφτείτε στο e-shop επικοινωνώντας με την εταιρεία ή μέσω των πωλητών της.
Βεβαίως. Μπορούμε να προσαρμόσουμε τα δικά σας σχέδια & λογότυπα σε οποιοδήποτε προϊόν επιλέξετε, δημιουργώντας τη δική σας μοναδική συλλογή.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Πωλήσεων για να σας καθοδηγήσει σχετικά.
Βεβαίως. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σχεδιάσουμε το επόμενό σας concept μαζί!
Παραγγελίες
Οι παραγγελίες από τη στιγμή που θα καταχωρηθούν χρειάζονται περίπου 2 εργάσιμες ημέρες για να υλοποιηθούν. Σε περιόδους που οι ανάγκες εργασίας είναι αυξημένες, ίσως να χρειαστούν λίγο περισσότερες.
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με 2 τρόπους:
1. Είτε μέσω τραπεζικής κατάθεσης στους τραπεζικούς λογαριασμούς:
EUROBANK: GR7902602480000150200096946
ALPHA BANK: GR7401402590259002310024359
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR1201710550006055010090106
ΕΘΝΙΚΗ: GR4501106680000066800235906
2. Είτε με χρήση πιστωτικής κάρτας VISA / MASTERCARD μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το Λογιστήριό μας.
Για να αλλάξετε, να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας, πριν συσκευαστεί και αποσταλεί, μπορείτε να στείλετε email στο info@atp.com.gr γράφοντας τί επιθυμείτε από τα παραπάνω καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε τηλεφωνικά και να αιτηθείτε οποιαδήποτε αλλαγή χρειάζεστε για την παραγγελία σας.
Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με τη σύνοψη της αγοράς σας καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:
• Να μην έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας
• Να έχετε καταχωρήσει λανθασμένο email
• Να έχει μεταφερθεί το email στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία
Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς, θα λάβετε email που θα σας ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε και με ποια μεταφορική ή εταιρεία ταχυμεταφοράς έχει αποσταλεί καθώς και τον αριθμό αποστολής που αφορά την εταιρεία ταχυμεταφοράς.
Κατόπιν, θα μπορείτε να απευθυνθείτε, είτε στη μεταφορική εταιρεία για να μάθετε λεπτομέρειες σχετικά με την παράδοση, είτε στην εταιρεία ταχυμεταφορών όπου με τον αντίστοιχο αριθμό αποστολής μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελία σας.
Η εταιρεία μας παραμένει ανοιχτή από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9:00 έως τις 17:00.
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου στην αντίστοιχη σελίδα.